این روزها خیلی زندگی های چندین ساله رامی بینم که باخیانت به هم می خورد جالب است که انهایی که
نفرسوم یک رابطه دونفره می شوندخیلی خیلی پایین ترازنفر اصلی هستند ازهرلحاظ که فکرش رابکنید.نه خوشگل ترن ونه تحصیلکرده تر ودرخیلی مواردسن کمتری هم ندارند.....یک نتیجه جمعی گرفته ام ادمها به دنبال لیاقت هایشان می روندووقتی توتنها شانسی نصیبشان شده باشی همان بهترکه تنهایت بگذارندچون لقمه ای که ازدهان کسی بزرگترباشدخفه اش می کند.+ نوشته شده توسط mahsa در دوشنبه نهم بهمن ۱۳۹۶ و ساعت 16:12 | yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 10:09